چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

 به نقل از ياهو اسپورت، اوسين بولت آرزو داشت که در مسابقه‌اي براي منچستر يونايتد به ميدان برود و اکنون فرگوسن اين فرصت را به او داد تا در ديداري خيريه ميان اسطوره‌هاي رئال و منچستر حاضر شود.

بولت ابتدا در اتوبيوگرافي خود در سال 2010 نوشت که اگر فوتباليست بود، دوست داشت در باشگاه محبوبش، منچستريونايتد بازي کند.

وي اظهار داشت: اگر الکس فرگوسن بازي مرا در يکي از اين ديدارهاي خيريه مي‌ديد، اين فکر به ذهنش مي‌رسيد که مرا جايگزين رايان گيگز کند.

اوسين بولت پس از کسب اولين مدال طلاي خود در رقابت‌هاي المپيک بار ديگر از علاقه خود براي حضور در منچستر يونايتد پرده برداشت و ريو فرديناند به او پيشنهاد داد تا در اين باره با الکس فرگوسن صحبت کند.

اکنون اين فرصت براي سريع‌ترين دونده جهان محقق شده که در زمين فوتبال با لباس منچستر بازي کند، البته نه به همراه فرديناند و هم‌تيمي‌هايش، بلکه با تيمي از اسطوره‌هاي بازنشسته منچستريونايتد و در ديداري خيريه با رئال مادريد.

فرگوسن در اين باره اظهار داشت: اوسين يکي از هواداران بزرگ منچستر است و اينکه دوست دارد در تيم بازي کند، جالب است.

اين در حالي است که بولت در سال 2008 در گفت‌و‌ گو با سايت رئال مادريد اظهار داشت: رئال مادريد را به هر تيم ديگري ترجيح مي‌دهم. دوست دارم اجازه دهند يک روز با آنها تمرين کنم.

اکنون اين ديدار دوستانه مي‌تواند يک تير و دو نشان براي اوسين بولت باشد.

زين‌الدين زيدان، لوئيز فيگو و روبرتو کارلوس در تيم رئال مادريد و شرينگهام، يورک و ادوين فان‌درسار براي يونايتد بازي خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog