عذرخواهی بخاطر حرکت جنجالی توز
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

عذرخواهی بخاطر حرکت جنجالی توز

  کارلوس توز روز دوشنبه یکی از بازیکنان آبی‌های آسمانی بود سوار بر یک اتوبوس روباز در سطح شهر منچستر همراه با کاپ قهرمانی لیگ برتر در کنار هواداران به جشن و سرور پرداخت.
این مهاجم تکنیکی که در سال‌های 2007 تا 2009 برای شیاطین سرخ اولدترافورد بازی کرد، برای دقایقی در این مراسم یک پلاکارد کوچک در دست گرفت که روی آن عبارت  "ناکامی فرگی" چاپ شده بود.
با در دست گرفتن این تابلو و لبخند معنی داری که این ستاره تکنیکی زد، سرآلکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد را مورد تمسخر قرارداد که در آخرین دقایق هفته سی و هشتم لیگ برتر، قهرمانی را از دست داد و جام را در دست یاران توز دید.

در دیدار‌های همزمان عصر یکشنبه که منچستریونایتد یک بر صفر ساندرلند را شکست داد، تا دومین دقیقه وقت اضافه پایان مسابقه، یاران این مهاجم اهل آمریکای جنوبی 2 بر یک از رنجرزی‌ها عقب بوده و قهرمانی را در دست شاگردان فرگی می دیدند. اما بطرزی شگفتی‌آمیز«سیتی‌ها»‌در دقایق 90+2 و 90+4 توسط ادین ژکو و سرخیو آخرو دو گل زده و 3 بر 2 پیروز شدند تا قهرمانی را در ثانیه‌های آخرین فصل از آن خود کنند.

مسئولان باشگاه منچسترسیتی از فرگوسن عذرخواهی کردند
پس از آنکه روز گذشته مراسم جشن قهرمانی من‌سیتی در لیگ برتر در خیابان‌های شهر منچستر با به حرکت درآمدن اتوبوس ویژه حامل بازیکنان انجام شد، تیم تازه قهرمان شده لیگ برتر از طریق سایت خود از منچستریونایتد و مربی اش، سرآلکس فرگوسن، به خاطر توهین کارلوس توز پوزش خواست.

این اقدام در حالی انجام گرفت که مهاجم بحث انگیز و پرحاشیه "آبی‌های آسمانی" برای دقایقی درحین مراسم پلاکاردی در دست گرفت که روی آن واژه «ناکامی و نابودی فرگی» حک شده بود. با این اقدام او در عمل مربی پیشین خود را به خاطر از دست دادن بخت قهرمانی، به تمسخر گرفت. این رفتار زننده البته از دید مدیران من‌سیتی دور نماند و آنان را مجبور به واکنش به منظور پوزش از مربی 70 ساله و دارای افتخارات عدیده من یونایتد کرد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عذرخواهی بخاطر حرکت جنجالی توز

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog