رونی: درخواست برای جدایی از یونایتد، بزرگترین اشتباه عمرم بود
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

رونی: درخواست برای جدایی از یونایتد، بزرگترین اشتباه عمرم بود

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد معتقد است که بزرگترین حسرت عمرش به سال 2010 و زمانی که تصمیم به ترک منچستریونایتد گرفته بود برمی گردد.

طبق گزارش منتشره در دیلی میرر، رونی در کتاب زندگی نامه اش نوشته:« در سپتامبر سال 2010 پای من لغزید . من از خودم، بازی ام، مصدومیتم و همه چیز در اطرافم ناامید شده بودم. در دوران بدی گیر افتاده بودم که نمی توانستم از شر آن رها شوم و در همان زمان بود که بزرگترین اشتباه زندگی فوتبالی ام را انجام دادم. در ماه اکتبر بیانیه ای منتشر کردم که در آن عملا روزهای خوشم در اولدترافورد را زیر سوال بردم. ولی حالا کجا می توانم روزهایی بهتر از این روزها را پشت سربگذارم؟»

درادامه می خوانیم:« هرکسی چیزی گفت. صحبتهایی در درون اولدترافورد برای حل این مشکل انجام شد و افراد خارج از باشگاه هم نظراتشان را می گفتند. ولی هیچ کسی دقیقا نمی داند که در زندگی شخصی من چه می گذرد. هیچ کسی درک نکرد که من در زندگی فوتبالی ام در چه جایگاهی هستم و هیچ کسی نمی داند که در سر من چه می گذرد. تنها کسی که دقیقا از همه چیز خبر دارد، خود من هستم ولی حتی خود من هم در آن زمان مطمئن نبودم که چه می خواهم.»

البته رونی بعد از صحبت هایش با سرالکس فرگوسن، به مسیر قبلی اش بازگشت و اعلام کرد که مربی 70 ساله یونایتد او رامتقاعد کرده تا در اولدترافورد بماند. :« بعد از آن بود که مربی تیمم یک حرف خوب به من زد. فرگوسن به من گفت:" گاهی وقتها به مزرعه نگاه می کنی و یک گاو می بینی و می گویی که این گاو، بهتر از گاوی است که من در مررعه ام دارم (همان مثل مرغ همسایه غاز است) ". حق با او بود. من اشتباه می کردم. یونایتد هم همان مسیری که من می خواستم را دنبال می کرد: جام قهرمانی، موفقیت و بهترین بودن.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

رونی: درخواست برای جدایی از یونایتد، بزرگترین اشتباه عمرم بود

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog