گری نویل: می خواهید فوتبال یاد بگیرید، بازی اسکولز را تماشا کنید
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

گری نویل: می خواهید فوتبال یاد بگیرید، بازی اسکولز را تماشا کنید

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، پل اسکولز، هم تیمی سابقش را به دلیل رسیدن به رکورد 700 بازی با پیراهن شیاطین سرخ مورد ستایش قرار داد.

اسکولز دوران درخشانی را الدترافورد سپری کرد و با این تیم قهرمانی های متعددی در لیگ برتر، جام حذفی و  چمپیونزلیگ به دست آورد. او همچنین 66 بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داد.

نویل در ستونش در نشریه میل آن ساندی گفت:" او الگویی برای بازیکنان جوان است. آنها می توانند با دیدن بازی او در زمین چیزهای زیادی یاد بگیرند. من از همه کسانی که عاشق فوتبال هستند، به ویژه آنهایی که فرزندی دارند که می خواهد از فوتبالیست های حرفه ای چزی یاد بگیرد، بازی های او را تماشا کند. او در دیدار با ساوتهمپتون تنها 30 دقیقه بازی کرد اما همان طور که فرگوسن گفت کنترل بازی را در دست گرفت. توانایی او در دیکته کردن بازی و کنترل ضرباهنگ آن فوق العاده است.

اسکولز یکی از معدود بازیکنان دنیاست که می تواند این کار را انجام بدهد. من بارها و بارها در تمرینات و مسابقات با او بازی کردم و او همیشه جریان بازی را در دست داشت.

همه بازیکنانی که مقابل او بازی کردند، از زیدان تا ژاوی، می توانند تایید کنند که او بهترین هافبکی است که با او روبرو شده اند. هر هوادار از هر باشگاهی بازی پل اسکولز را دوست دارد. او بهترین بازیکنی است که من در کنارش بازی کردم؛ بهترین فوتبالیست انگلیسی این نسل."

Paul Scholes and Ryan Giggs



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

گری نویل: می خواهید فوتبال یاد بگیرید، بازی اسکولز را تماشا کنید

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog