فرگوسن: مقابل گالاتاسرای فن پرسی باید پنالتی می زد
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

فرگوسن: مقابل گالاتاسرای فن پرسی باید پنالتی می زد

سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، از اینکه نانی در دیدار شب گذشته مقابل گالاتاسرای، سومین پنالتی پیاپی این تیم در این فصل را از دست داد، ابراز ناراحتی کرد. پیش از این در لیگ برتر، فن پرسی و خاویر ارناندز پنالتی های شیاطین سرخ را از دست دادند و فرگوسن تایید کرد که انتظار نداشت نانی پشت ضربه پنالتی دیشب قرار بگیرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:"   اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، باید بگویم که نمی دانم چرا نانی آن پنالتی را زد. فکر می کنم او خودش دوید و توپ را گرفت. فکر می کنم رابین پشت ضربه قرار می گیرد. فکر می کنم قبل از بازی در این مورد تصمیم گیری کرده بودیم. این اشتباه من بود. من باید این کار را می کردم.

ما در نیمه دوم موقعیت های زیادی را از دست دادیم و این بخش نگران کننده قضیه است. از دست ددن پنالتی آنها را در بازی نگه داشت. اگر در آن زمان بازی 2-0 می شد، بازگشت برای آنها بسیار دشوار بود."

فرگوسن همچنین از استقبال تماشاگران تیم از دارن فلچر تشکر کرد و گفت:"  فکر می کنم طرفداران می دانستند که او سال گذشته چه لحظات دشواری را پشت سر گذاشته است. فکر می کنم این نشانه احترام بود. آنها استقبال بی نظیری از او کردند."

UEFA CL - Manchester United vs Galatasaray, Luis Nani



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

فرگوسن: مقابل گالاتاسرای فن پرسی باید پنالتی می زد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog