تریم: منچستریونایتد در دیدار برگشت مقابل گالاتاسرای کار ساده ای نخواهد داشت
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

تریم: منچستریونایتد در دیدار برگشت مقابل گالاتاسرای کار ساده ای نخواهد داشت

فاتح تریم، سرمربی گالاتاسرای، معتقد است بدشانسی موجب شکست تیمش در دیدار شب گذشته مقابل منچستریونایتد شد. شاگردان فرگوسن در دیدار شب گذشته با تک گل مایکل کریک به پیروزی رسیدند؛ در حالی که نانی یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد اما برخلاف آنچه بسیاری انتظار داشتند، دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و به همین دلیل تریم از اینکه تیمش نتوانست از این دیدار امتیاز کسب کند، بسیار ناراحت است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در مجموع خوب بازی کردیم اما از اینکه شکست خوردیم ناراحتم. ما در این دیدار استراتژی بازی مان را به خوبی اجرا کردیم. در ابتدا، کمی عصبی بودیم اما در ادامه بازی دو تیم به تعادل رسید.

ممکن بود بیش از یک گل دریافت کنیم اما می توانستیم گل تسایو را هم بزنیم و حتی منچستریونایتد را شکست دهیم. از نظر فیزیکی تیم خیلی خوب کار کرد اما در ضربات آخر بدشانس بودیم. گالاتاسرای اکنون در سطح متفاوتی بازی می کند و باید به پیشرفت مان ادامه بدهیم.

از جنگندگی مان مقابل منچستریونایتد خوشحال هستم اما از این ناراحتم که تلاش ما در نتیجه نهایی تاثیرگذار نبود.

 

ما می خواستیم با یک نتیجه خوب به ترکیه برگردیم اما تیم من به کارش ادامه خواهد داد. ما این دیدار را بررسی کرده و از آن درس خواهیم گرفت.منچستریونایتد در دیدار برگشت در استانبول دیدار دشوارتری خواهد داشت."

Champions League: Fatih Terim (Galatasaray)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

تریم: منچستریونایتد در دیدار برگشت مقابل گالاتاسرای کار ساده ای نخواهد داشت

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog