لیورپول - منچستر یونایتد، دیداری به وسعت تاریخ
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

لیورپول - منچستر یونایتد، دیداری به وسعت تاریخ

این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی لیورپول برگزار می‌شود، همواره حاشیه‌های زیادی داشته است. به نظر می‌رسد لیورپول در دیدار برابر یونایتد تنها با یک تغییر نسبت به دیدار هفته گذشته خود برابر ساندرلند به میدان خواهد رفت. خوزه انریک بار دیگر به ترکیب تیم برندن راجرز بازگشته و جای مارتین کلی را خواهد گرفت.

فابیو بورینی و رحیم استرلینگ که در پیروزی 5 بر 3 لیورپول برابر یانگ بویز سوییس در لیگ اروپا تعویض شدند، به ترکیب نخست قرمزهای آنفیلد باز خواهند گشت تا بتوانند به لوییس سوارز در امر گلزنی کمک کنند.

جو کول و لوکاس لیوا نیز بازیکنان آسیب دیده لیورپول در این دیدار هستند.

در سوی دیگر وین رونی و اشلی یانگ نیز که بازیکنان آسیب دیده منچستریونایتد به حساب می‌آیند، ممکن است روی نیمکت ذخیره‌های این تیم قرار گرفته و در صورت تشخیص الکس فرگوسن راهی میدان شوند. رابین فان پرسی به عنوان مهاجم نوک برای شیاطین سرخ انجام وظیفه خواهد کرد و شینجی کاگاوا نیز پشت سر او قرار خواهد گرفت. 

داوید دخه‌آ که به دلیل اشتباه در دیدار برابر فولام، خشم فرگوسن را بر انگیخته بود و در دیدار برابر ویگان روی نیمکت نشست، در دیدار لیگ قهرمانان برابر گالاتاسرای به میدان رفت. او امیدوار است بتواند بار دیگر اعتماد فرگوسن را بازیافته و به نخستین انتخاب پیرمرد اسکاتلندی برای دروازه یونایتد تبدیل شود.

به نظر می‌رسد الکساندر بوتنر نیز پس از گلزنی در نخستین دیدار خود برای یونایتد باز هم در ترکیب ثابت این تیم قرار بگیرد.

این دو تیم در مجموع 184 بار با یکدیگر دیدار کرده‌اند که سهم منچستریونایتد 71 پیروزی بوده و لیورپول 62 بار صاحب برتری شده‌ است. 51 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. نخستین دیدار به 28 آوریل 1894 باز می‌گردد که در آن لیورپول با نتیجه 2 بر صفر منچستریونایتد را شکست داد. رایان گیگز با 42 بازی رکورد دار حضور در این دربی است. پر گل ترین پیروزی به 12 اکتبر 1895 باز می‌گردد، جایی که لیورپول توانست با نتیجه 7 بر یک نیوتون هلث (نام پیشین منچستریونایتد) را مغلوب کند.

یونایتد و لیورپول پر افتخارترین باشگاه‌های لیگ انگلیس هستند. آنها در مجموع 119 جام در ویترین خود دارند که سهم یونایتد 60 و سهم لیورپول 59 جام است.

در دیدارهای لیگ نیز یونایتدها رکورد بهتری دارند. آنها با 61 پیروزی نسبت به 53 پیروزی لیورپول در شرایط بهتری قرار دارند. در 5 دیدار آخر این 2 تیم در همه جام‌ها سهم هر تیم 2 پیروزی بوده و یک بازی نیز به تساوی رسیده است.

نکته‌های قابل توجه در دیدارهای منچستریونایتد و لیورپول:

در 5 دیدار پیشین این 2 تیم در لیگ برتر، هر 2 تیم موفق به گلزنی شده‌اند. آخرین باری که یک تیم توانسته در دیدار رو در رو دروازه خود را بسته نگه دارد به پیروزی 2 بر صفر لیورپول در اکتبر 2010 باز می‌گردد.

لیورپول در تمامی دیدارهای قبلی خود در این فصل نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد. آنها فصل گذشته در 11 دیدار گلی دریافت نکردند.

لیورپول در این فصل توانسته 75 شوت به سمت دروازه حریفان بزند که بیشترین آمار در لیگ برتر است. از این 75 شوت تنها 15 شوت در چارچوب دروازه حریفان بوده است.

لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر در این فصل توانسته برای هم تیمی‌های خود موقعیت گلزنی (12 موقعیت) ایجاد کند. ولی تاکنون هیچ کدام از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشده‌اند.

اگر نمانیا ویدیچ و مایکل کریک در ترکیب ثابت منچستریونایتد به میدان بروند، تنها بازیکنان این تیم خواهند بود که در تمامی دیدارهای این تیم از ابتدا حضور داشته‌اند.

دنی ولبک، مهاجم یونایتد تاکنون نتوانسته هیچ شوتی را به سمت دروازه‌ حریف بزند. او 10 بار شوت زده که همگی در خارج از چارچوب بوده‌اند. 7 شوت از این 10 شوت، در دیدار هفته گذشته برابر ویگان بوده است.

ترکیب احتمالی لیورپول:

جوزپه رینا، گلن جانسن، دنیل اگر، مارتین اسکرتل، خوزه انریک، جو الن، استیون جرارد، جونیو شلوی، فابیو بورینی، لوییس سوارز، رحیم استرلینگ

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

داوید دخه‌آ، رافائل، ریو فردیناند، نمانیا ویدیچ، الکساندر بوتنر، مایکل کریک، پل اسکولز، آنتونیو والنسیا، شینجی کاگاوا، نانی، رابین فان پرسی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

لیورپول - منچستر یونایتد، دیداری به وسعت تاریخ

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog