کاهش ارزش یونایتد به علت عدم بردن جام
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

کاهش ارزش یونایتد به علت عدم بردن جام

 این در حالیست که رقیب همشهری این تیم یعنی منچسترسیتی با کسب اولین قهرمانی خود در لیگ برتر از سال ۱۹۶۸ تا کنون تراز مالی خود را به حداکثر ممکن رساند.و یونایتدی ها از این بابت نگران هستند.

البته کاهش جوایز نقدی منچستریونایتد تأثیر به سزایی روی تلاش های این تیم برای از بین بردن فاصله خود با سیتی نسبت به فصل گذشته داشته است.

به این مورد باید عدم موفقیت خانواده گلیزر برای استفاده مفید از ۶۰۰ میلیون پوند پول شناور باشگاه، بالغ بر ۴۰ میلیون پوند هزینه های جانبی، ۳۰ میلیون پوند دستمزد بازیکنان و ۴۳۹ میلیون پوند بدهی های باشگاه را هم اضافه کرد که همگی موجب افزایش مشکلات ”الکس فرگوسن” برای خرید سه بازیکن جدید و تقویت تیمش شده است.

منچستریونایتد که فصل گذشته به دلیل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و بازی با بارسلونا در ویمبلی ۴۵ میلیون پوند از یوفا جایزه نقدی دریافت کرد، در این فصل نتوانست از مرحله گروهی بالاتر رود و همین موجب از دست دادن ۱۷ میلیون پوند از طریق حق پخش تلویزیونی و فروش بلیت شد.

یونایتد با نایب قهرمانی در فصل جاری از نظر درآمد زیاد متضرر نشد چراکه فقط ۷۵۰ هزار پوند از دست داد اماوقتی سیتی قهرمان شد، بر اساس فرمول پیچیده توزیع یوفا، مبلغ ۵ میلیون پوند از دست داد.

بر اساس قوانین یوفا قهرمان لیگ برتر ۴۰ درصد از حق پخش تلویزیونی انگلیس و نایب قهرمان ۳۰ درصد از این مبلغ را دریافت خواهد کرد. تیم سوم هم ۲۰ درصد و تیم چهارم ۱۰ درصد دریافت می کنند.

حذف یونایتد از دور چهارم مسابقات جام حذفی انگلیس نیز بی اثر نبوده است به خصوص اینکه اولدترافورد نتوانست از میزبانی یک مسابقه جام حذفی در این فصل سود ببرد.

یونایتد سال گذشته در مسیر رسیدن به نیمه نهایی و شکست در مقابل سیتی، سه بار تمامی بلیت های اولدترافورد را فروخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

کاهش ارزش یونایتد به علت عدم بردن جام

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog