دیوید گیل:بازیکنانی که میخواهیم را شناسایی کردیم
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

دیوید گیل:بازیکنانی که میخواهیم را شناسایی کردیم

 او همچنین اضافه کرد:

من فکر میکنم که تمام اعضای باشگاه از جمله سر الکس همه موافقند که ما در اروپا بسیار پائنتر از استاندارد هایمان کار کردیم.حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان احساس تازه ای برای ما بود.

این حقیقت که ما دوم شدیم و هیچ تیمی تا به حال با 89 امتیاز دوم نشده است نشان میدهد که ما باید به خودمان افتخار کنیم.ما باید به راه مان ادامه بدهیم و من مطمئنم که ما سال اینده برمیگردیم و برای جام مان میجنگیم.

مربی ،جیم لاور و تیم استعداد یابی ما در طول سال همه چیز را زیر نظر گرفتند و گزینه های زیادی را بررسی کردند.تقریبا کسانی که قصد خریدشان را داریم شناسایی کردیم پس بیایید ببینیم که چه اتفاقاتی می افتد.

کار استعداد یابی در طول 365 روز سال انجام میشود اما کار های نهایی کردن قرارداد در طول زمان نقل و انتقالات انجام میشود.ما در همین ابتدا سعی میکنیم که قراداد ها را نهایی کنیم.

 

ما همچنان مبلغ زیادی بابت خرید بازیکن و دستمزد ها پرداخت میکنیم البته سیتی کار را از نظر بالا بردن قیمت ها سخت کرده و باید ببینیم که این تابستان چه کار میکنند.همچنین باید ببینیم که قانون مالی جدید یوفا چگونه انجام میشود و چه مجازات هایی در کار خواهد بود.

اوضاع خیلی جالب است.ما یکی از موفق ترین باشگاه های جهان هستیم و یکی از سه باشگاه برتر دنیا از نظر کسب بیشترین درامد این ها باعث میشود که مبلغ زیادی برای خرید بازیکن در اختیار داشته باشیم.روش ما خرید بازیکنان با استعداد در کنار تربیت کردن بازیکن های اکادمی مان و دادن شانس به ان ها است.

بدون هیچ شکی ما پول کافی برای خرید بازیکن را داریم.فراموش نکنید که ما تابستان گذشته مبلغ زیادی برای خرید ده حیا ،جونز و یانگ پرداخت کردیم.من فکر میکنم که ما چند ماه اینده به تیم نگاه میکنیم و تحولات جالبی میبینیم.

ماه اگوست که بیاید ما چند بازیکن جدید خریدیم و تمام اعضای تیم از یورو و المپیک برگشتند به تور میریم و دوباره یک فصل جدید را اغاز میکنیم.این زیبایی فوتبال است.همه دوباره از امتیاز صفر شروع میکنند و ما باید به خوبی کار کنیم و اشتباهاتمان را تکرار نکنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

دیوید گیل:بازیکنانی که میخواهیم را شناسایی کردیم

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog