دیوید گیل: منچستر میتواند با سیتی رقابت کند
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

دیوید گیل: منچستر میتواند با سیتی رقابت کند

  دیوید گیل در این باره گفت: ما باور داریم که میتوانیم رقابت کنیم. گردش مالی و سود پول ما نشان میدهد که در صورت لزوم ما میتوانیم بر روی بازیکنان سرمایه گذاری کنیم. ممکن است باشگاههای دیگر کمی بیشتر پرداخت کنند اما ما دستمزد خوبی پرداخت میکنیم. در اینجا داستان عاشقانه باشگاه منچستر یونایتد برای دیدن هر کسی وجود دارد. کار کردن زیر نظر سر آلکس فرگوسن، بازی کردن در مقابل 76.000 نفر در هر هفته و تاریخ و میراث ما به سود بازیکنیست که به باشگاه منچستر یونایتد می آید. ما نباید برای جذب بازیکن برتر کمرو و یا خجالتی و یا نگران باشیم زیرا من قویاً معتقدم که ما میتوانیم. شما میتوانید با بازیکنان بزرگ در محیطی فوق العاده بازی کنید. این یک پکیج ( بسته ) بسیار خوب است پس چرا شما نمیتوانید این را انتخاب کنید؟
آخرین تاریخی که سر آلکس فرگوسن به یک کودتای نقل و انتقال فکر کرد به تابستان گذشته و متقاعد کردن سمیر نصری باز میگردد، زمانی که وی تصمیم به ترک باشگاه آرسنال گرفت. اما هافبک 24 ساله تصمیم به پیوستن به باشگاه منچسترسیتی با دستمزد هفتگی 175.000 گرفت. دیوید گیل اذعان دارد در صورتی که دستمزد عامل اصلی در انتقال یک بازیکن باشد، ممکن است برخی از خریدها در تابستان امسال را از دست بدهند.
مدیر اجرائی باشگاه منچستر یونایتد در ادامه تصریح ساخت: اگر بازیکنی بگوید که من با رفتن به باشگاه منچسترسیتی و یا چلسی به سبب پول راحترم، سپس ممکن است آنها دست ما را کوتاه کنند. اما این انتخاب آنان است، و ما میگوئیم: "پارامترهای خودمان خوب است." ما باید مطمئن شویم که دامنه ( رنج ) حقوق ما مناسب است.
دیوید گیل که مراسمی در لندن صحبت میکرد که سر آلکس فرگوسن مفتخر شد به عنوان بهترین مربی تاریخ 20 ساله لیگ برتر انگلستان. سرمربی اسکاتلندی در چالشهای بسیاری با یک تیم در 26 سال حضور خود در ورزشگاه اولدترافورد دیده میشود و دیوید گیل فکر میکند که باشگاه منچستر یونایتد مجهز برای مقابله با آخرین شکست اوست.
دیوید گیل ادامه داد: هنگامی که شما به سال 2003 و زمانی که رومن آبراموویچ باشگاه چلسی را خرید و آنها موفق به کسب عنوان در سالهای 2005 و 2006 شدند باز میگردید، همه میگفتند: " این رومن آبراموویچ است و تیم چلسی برای 10 سال آینده میرود " و در حال حاضر این چیزیست شبیه به آن. هرچند این فصل به وضوح در بهترین یادداشت برای ما به پایان نرسید اما ما فصل را با 89 امتیاز به پایان رسیاندیم و تا قبل از این جامی بر روی تفاضل گل فیصله نیافته بود. با توجه به فصل گذشته، ما حضور در سطحی پائین در اروپا را به رسمیت میشناسیم اما چشم انداز فورم ما در لیگ برتر با آنچه که ما انجام دادیم خوشحال کننده است.
همچنین دیوید گیل در انتها در خصوص حرکت جنجالی کارلوس آلبرتو توز در حین جشن شادی کسب جام لیگ برتر انگلستان در سطح شهر منچستر که توهینی خطاب به سر آلکس فرگوسن بود، ضمن خودداری از جنگ واژه ها بر سر این حادثه، گفت: این یک تحریک و کمی عجیب و غریب بود اما باشگاه منچسترسیتی عذر خواهی کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

دیوید گیل: منچستر میتواند با سیتی رقابت کند

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog