برباتف: به هر تیمی می‌روم جز منچسترسیتی
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

برباتف: به هر تیمی می‌روم جز منچسترسیتی

 در شرایطی که سرآلکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد اظهار داشته این مهاجم می‌تواند پس از گلزنانی همچون وین رونی، ‌دنی ولبک و خاویر هرناندز به عنوان گزینه چهارم خط حمله سرخ‌پوشان به فعالیت ادامه دهد، گلزن بلغاری به حضور در تیمی دیگر می‌اندیشد.

وی گفت:‌ فکر می‌کنم دوران حضورم در منچستر به آخر رسیده باشد. مدت‌هاست احساس می‌کنم عضوی مورد قبول در تیم نیستم.

گلزن پیشین تاتنهام ادامه داد: به گمانم در چند مقطع کارهای خوبی در اینجا انجام دادم. اما از این که به چنین نقطه‌ای رسیده‌ام تا حدی ناراحتم. فکر نکنم سزاوار این وضعیت باشم.

ستاره اسبق بایرلورکوزن آلمان که از 4 فصل قبل در خدمت شیاطین سرخ منچستر است، می‌گوید فرگوسن به عنوان مربی مخالفتی با ادامه حضورش نخواهد داشت. اما او دوست ندارد بماند و گزینه آخر خط آتش تیمش باشد.

وی گفت: من شاید 10 مرتبه یا بیشتر با فرگوسن صحبت کرده‌ام. مرتب گفته می‌توانم در ترکیب اصلی حضور داشته باشم؛ اما همیشه به جای حضور در میدان،‌ روی نیمکت قرار داشتم. شان من نشستن روی نیمکت نیست. از انجام این جلسه‌های بی‌فایده خسته شدم و تمامش کرده‌ام. دیگر برایم مثل روز روشن است که اقدام به ترک یونایتد خواهم کرد.

برباتوف ادامه داد: بر این اساس اکنون دنبال تیمی جدید هستم. معتقدم هنوز می‌توانم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم.

انتشار این اظهارات از سوی وی در حالی است که رسانه‌های اروپایی گزارش کرده‌اند چندین تیم برجسته اروپایی خواهان استخدام او هستند. از جمله منچسترسیتی، همشهری یونایتد‌ها و قهرمان فصل اخیر نیز گفته می‌شود یکی از تیم‌های خواهان او است.

با این حال مهاجم بلغاری می‌گوید: من شخصیتم را حفظ خواهم کرد و بطور قطع به منچسترسیتی نخواهم رفت. در گذشته با پیشنهاد این تیم مواجه شدم و می‌توانستم آن را انتخاب کنم؛ اما  یونایتد را برگزیدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

برباتف: به هر تیمی می‌روم جز منچسترسیتی

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog