گیگز، بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

گیگز، بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر

   رایان گیگز، هافبک باتجربه منچستریونایتد، به عنوان بهترین بازیکن تاریخ 20 ساله اخیر لیگ برترانتخاب شد.

این ستاره 38 ساله از زمان آغاز رقابت های لیگ برتر در سال 1992 در این رقابت ها حضور دارد و به تازگی رکورد 900 بازی برای منچستریونایتد در همه رقابت ها را شکست.

گیگز در طول دوران حرفه ای اش در منچستریونایتد 12 بار قهرمان لیگ برتر و دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شد و چندین عنوان داخلی و بین المللی دیگر نیز به دست آورد.

او همچنین دو بار عنوان بازیکن جوان سال لیگ برتر و یک بار هم عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر در فصل 09-2008 را از آن خود کرد و در همان سال به عنوان شخصیت ورزشی سال بی بی سی نیز انتخاب شد.

او همچنین رکوردهای زیادی را نیز تاکنون به نام خود کرده است؛ از جمله 638 بازی در لیگ برتر، تنهابازیکنی که در همه فصول لیگ برتر گلزنی کرده و اولین بازیکنی که در لیگ برتر 100 گل برایمنچستریونایتد به ثمر رساند.

همچنین او یک سال دیگر هم قراردادش را با این تیم تمدید کرده است و به احتمال فراوان در نیم فصل لیگ برتر 2012-2013 به طور رسمی از دنیای فوتبال و تیم منچستر خداحافظی خواهد کرد. البته به شرطی که فرگی بتواند در تابستان امسال جایگزین مناسبی برای او پیدا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

گیگز، بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog