سر آلکس فرگوسن و رژیم غذایی انحصاری از نان برشته، عسل و لیمو
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

سر آلکس فرگوسن و رژیم غذایی انحصاری از نان برشته، عسل و لیمو
سر آلکس فرگوسن 70 ساله اذعان دارد که پس از در اختیار گرفتن چند بازیکن ژولیده در سال 1986، رژیم غذایی تیم خود را تغییر داده است.

سر آلکس فرگوسن در این باره توضیح میدهد:" هنگامی که من کارام را به عنوان یک مربی آغاز کردم، و قبل از آن درباره رژیم های غذایی صحبت کردم و از آن برای نهار تیم خودم در باشگاه استرلینگ شایر شرقی استقاده میکردم. من تنها به آنها 2 تکه لیمو، نان برشته ( تست ) و عسل دادم. آنها از چیزهای دیوانه کننده ای استفاده میکردند، هنگامی که من بازیکن بودم، آنها به شما استیک فیله، پای استیک ( استیک کیکی ) و چیزهایی مانند این میداند. بنابراین هنگامی که یک مربی شدم به خود گفتم که خوردن آنچه قبل از بازی به همان اندازه مهم است که آنچه در طول بازی اتفاق می افتد. من این کار را در باشگاه آبردین و دقیقاً همان کار را در باشگاه منچستر یونایتد انجام دادم".

سر آلکس فرگوسن از سال 1974 که مربی گری را آغاز کرد، شیوه چشمگیری از تغییرات در بازی را آشکار ساخت. پس از گذراندن مدتی در باشگاه استرلینگ شایر شرقی ( East Stirlingshire ) او به ترتیب به 2 باشگاه سنت میرن ( St. Mirren ) و آبردین ( Aberdeen ) نقل مکان کرد و پس از آن به تیم ملی اسکاتلند.

سر آلکس فرگوسن اضافه کرد:" به لطف پیشرفت در علوم ورزشی و کارشناسان تغذیه مان در مجموعه تمرینی ورزشی کارینگتون، نیازی نیست من از چیزهایی از تیمم نگران باشم".
جوایز باورنکردنی سر آلکس فرگوسن در باشگاه منچستر یونایتد از سال 1986، شامل 12 جام لیگ برتر، 2 جام لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا و 5 جام حذفی میباشد. اما باشگاه منچستر یونایتد با بزرگترین چالش با همسایگان خود رو به رو هستند.

سرمربی اسکاتلندی در انتها ضمن اذعان به این نکته که از چالش لذت میبرد و روش وی در حال حاضر تغییر نخواهد کرد، تصدیق کرد:" اگر ما به کارکنانی که من در 20 سال عجیب و غریب گذشته که در اینجا داشته ام نگاه کنید، بسیاری از آنها در طول مسیر با من بوده اند. افرادی مانند دیو باسل ( Dave Bushell )، تونی ولان ( Tony Whelan )، پل مک گوئینز ( Paul McGuinness )، جیمی رایان ( Jimmy Ryan )، و لس کرشاو ( Les Kershaw )، همه آنها هنوز در اینجا هستند و بخشی از تار و پود باشگاه. پس شما چگونگی رفتار با جوانان را تجربه میکنید. چگونگی تجربه واقعی در باشگاه منچستر یونایتد چگونگی رفتار با بازیکنانی که وارد باشگاه میشوند زیرا در برخی از موارد این همیشه آسان نیست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

سر آلکس فرگوسن و رژیم غذایی انحصاری از نان برشته، عسل و لیمو

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog