رونی:اخراجم مقابل مونته نگرو احمقانه بود
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

رونی:اخراجم مقابل مونته نگرو احمقانه بود

 او بعد از اخراج درجریان دیدار تیمش مقابل مونته نگرو در آخرین دیدار مرحله مقدماتی، با محرومیتی سه جلسه ای مواجه شد که بعد این محرومیت به دو جلسه کاهش یافت. در آن دیدار رونی به خاطر خطای خشنی که برروی میودراگ زودوویچ مرتکب شد از زمین مسابقه اخراج شد.

این ستاره 26 ساله اکنون در صحبتهایی به تایمز آو ایندیا گفت:« کار احمقانه ای کردم. بلافاصله بعد از خطایی که روی بازیکن مونته نگرو انجام دادم، حسرت خوردم. راستش را بخواهید نمی دانم که چرا این کار را کردم. این یکی از آن لحظاتی بود که الان حسرتش را می خورم

 

این روزها سه شیرها امیدهای زیادی به موفقیت در رقابتهای یورو2012 دارند ولی غیبت رونی در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی مقابل فرانسه و سوئد اندکی نگران کننده به نظر می رسد. البته خود رونی مطمئن است که هم تیمی هایش می توانند جای خالی او را پر کنند.

رونی ادامه داد:« ما تیم فوق العاده ای داریم ؛ پس بازیکنانی هستند که بتوانند جای من را پر کرده و در دوبازی ابتدایی درترکیب تیم قرار بگیرند. من فقط باید مطمئن شوم که اینجا و در جمع این بازیکنان هستم و در هفته اول بازیها از آنها روحیه بگیرم.»

او معتقد است که تیم ملی انگلیس زیر نظر روی هاجسون روزهای هیجان انگیزی را سپری می کند:« خیلی خوب است که این فرصت در اختیار هاجسون قرار گرفته واو نهایت تلاشش را به کار خواهد گرفت تا دراین پست موفق باشد و این برای آینده تیم انگلیس هم خوب خواهد بود.»

رونی معتقتد است که دانی ولبک، فیل جونز و اشلی یانگ، هم تیمی هایش در یونایتد می توانند در ترکیب انگلیس در یورو2012 نقشی محوری داشته باشند:« آنها می توانند بازیکنان کلیدی تیم باشند.همه آنها در رقابتهای زیر21 ساله ها خوش درخشیدنند. مربی تیم هم این را درک کرد و آنها را به ترکیب تیم دعوت کرده. رقابت فراوانی در یوروی امسال خواهیم داشت.»

رونی رویاهای بزرگی در سر دارد:« همه ما می خواهیم به این رقابتها رفته و عملکرد خوبی داشته باشیم. راستش را بخواهید درتمام تورنمنتها، به جز یورو2004، رقابتها برای شخص من و برای انگلیس ناامید کننده به پایان رسیده؛ پس این مشکل یاست که باید برطرف شود.»

رونی کاملا می داند که در رقابتهای جام جهانی 2010 دراوج آمادگی نبوده و اعتقاد دارد که از آن زمان به بعد رشد زیادی داشته:« من به عنوان یک بازیکن جوان، بازیهای بدی داشتم و خیلی سخت است که آن روزها را فراموش کنیم. ولی من الان با تجربه تر هستم و درک می کنم که در آن بازی ها بد بوده ام و درچندین بازی به گل نرسیده ام . ولی می دانم که اگر این روند راادامه دهم، به روزهای اوجم بازخواهم گشت. حس خوبی دارم.حس می کنم که روی فرم آمده ام و گلزنی می کنم.بی صبرانه منتظر شروع یورو هستم و امیدوارم بتوانم روزهای خوبم را ادامه دهم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

رونی:اخراجم مقابل مونته نگرو احمقانه بود

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog