توافق باشگاه منچستر یونایتد برای امضای قرارداد با شرکت شورلت
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

توافق باشگاه منچستر یونایتد برای امضای قرارداد با شرکت شورلت

  مسئولان باشگاه در روز چهارشنبه به شانگهای پرواز و در روز پنج شنبه این معامله را آشکار ساختند. با وجود اینکه رقمی در این مشارکت قرارداده نشده است، اما اعتقاد بر این است که باشگاه منچستر یونایتد افزایش سود قابل توجهی در قرارداد قبلی خود با شرکت آئودی به دست آورده اند، قراردادی که در حال حاضر منقضی شده است.

دیوید گیل، مدیر اجرائی باشگاه منچستر یونایتد در این باره میگوید: اگر چه بخشی از صنایع بسیار متفاوت است، شرکت شورلت و باشگاه منچستر یونایتد سهم بسیاری ار ارزشهای مشابه دارند. مانند این باشگاه، آنها تاریخ بزرگی دارند و به تازگی صدمین سال تأسیس خود را جشن گرفته اند و همچنین نام تجاری آنها رشد کرده و اتومبیل های آنها در بیش از 140 کشور جهان به فروش میرسد. مهمتر از همه، آنها بیش از حد برای بهتر شدن میکوشند که این بهترین راه حل در این زمینه است و من از استقبال شرکت شورلت برای تبدیل شدن به شریک رسمی ما خوشحالم.

با وجود عدم قهرمانی در لیگ برتر و شکست در امضای قرارداد با ادن هازارد، باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که در خط مقدم جهان در این بازی باقی مانده اند.

در همین راستا ریچارد آرنولد، مدیر تجاری باشگاه منچستر یونایتد نیز تصدیق کرد: با 659 میلیون طرفدار در سرتاسر جهان، تعهد شرکت شورلت به فوتبال و برنامه های آن برای نزدیک کردن طرفدارانمان به باشگاه بسیار هیجان انگیز است.

رئیس بازاریابی جهانی شرکت جنرال موتورز، جوئل یوانیک ( Joel Ewanick )، نیز در این باره تصریح ساخت: باشگاه منچستر یونایتد در میان تمام تیمهای ورزشی پرشورترین طرفداران را در جهان داراست. خانواده شورلت مفتخر به همکاری با باشگاه منچستر یونایتد است و متعهدانه به قراردادن این طرفداران در مرکز کار خواهد کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

توافق باشگاه منچستر یونایتد برای امضای قرارداد با شرکت شورلت

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog