مسئولان باشگاه در روز چهارشنبه به شانگهای پرواز و در روز پنج شنبه این معامله را آشکار ساختند. با وجود اینکه رقمی در این مشارکت قرارداده نشده است، اما اعتقاد بر این است که باشگاه منچستر یونایتد افزایش سود قابل توجهی در قرارداد قبلی خود با شرکت آئودی به دست آورده اند، قراردادی که در حال حاضر منقضی شده است.
دیوید گیل، مدیر اجرائی باشگاه منچستر یونایتد در این باره میگوید: اگر چه بخشی از صنایع بسیار متفاوت است، شرکت شورلت و باشگاه منچستر یونایتد سهم بسیاری ار ارزشهای مشابه دارند. مانند این باشگاه، آنها تاریخ بزرگی دارند و به تازگی صدمین سال تأسیس خود را جشن گرفته اند و همچنین نام تجاری آنها رشد کرده و اتومبیل های آنها در بیش از 140 کشور جهان به فروش میرسد. مهمتر از همه، آنها بیش از حد برای بهتر شدن میکوشند که این بهترین راه حل در این زمینه است و من از استقبال شرکت شورلت برای تبدیل شدن به شریک رسمی ما خوشحالم.
با وجود عدم قهرمانی در لیگ برتر و شکست در امضای قرارداد با ادن هازارد، باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که در خط مقدم جهان در این بازی باقی مانده اند.
در همین راستا ریچارد آرنولد، مدیر تجاری باشگاه منچستر یونایتد نیز تصدیق کرد: با 659 میلیون طرفدار در سرتاسر جهان، تعهد شرکت شورلت به فوتبال و برنامه های آن برای نزدیک کردن طرفدارانمان به باشگاه بسیار هیجان انگیز است.
رئیس بازاریابی جهانی شرکت جنرال موتورز، جوئل یوانیک ( Joel Ewanick )، نیز در این باره تصریح ساخت: باشگاه منچستر یونایتد در میان تمام تیمهای ورزشی پرشورترین طرفداران را در جهان داراست. خانواده شورلت مفتخر به همکاری با باشگاه منچستر یونایتد است و متعهدانه به قراردادن این طرفداران در مرکز کار خواهد کرد
نظرات شما عزیزان: