تمدید قرارداد اسکولز با منچستریونایتد
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

تمدید قرارداد اسکولز با منچستریونایتد

 این بازیکن 38 ساله در شرایطی اقدام به این کار کرد که تابستان گذشته حتی اعلام بازنشستگی کرد، اما وقتی در دور رفت فصل تازه خاتمه یافته تیم محبوبش با کمبود شدید بازیکن مواجه شد، بازنشستگی را فراموش کرد و از ابتدای دور برگشت به تیم بازگشت.

در این ارتباط سرآلکس فرگوسن اظهار داشت: خوشحالم پل با امضا قراردادش یک سال دیگر با تیم است. او در این چند ماه گذشته فهمید اعلام بازنشستگی از طرف او، اشتباه بود. چرا که هنوز قادر است به خوبی در سطح اول بازی کند.

فرگوسن همچنین اعلام کرد که : ما همچنان به دنبال جایگزینی برای اسکولز میگردیم ولی هنوز گزینه مناسبی را پیدا نکرده ایم ولی به احتمال زیاد تا تابستان هم جایگزینی برای او وهم برای گیگز پیدا خواهیم کرد. البته اگر منچستر سیتی با آن پیشنهادهای نجومی خو اجازه دهد بقیه تیمها هم خرید مناسبی داشته باشند!

همانطور که میدانید ستاره قدیمی و متعصب یونایتدها از سال 1991 تاکنون در خدمت اولدترافوردی ها است و به پیرمرد منچستر معروف است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

تمدید قرارداد اسکولز با منچستریونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog